søndag den 16. november 2014

Facebook-gruppe om søvnproblemer



Lidt uden for kontekst måske, men måske alligevel ikke... Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har døjet meget med søvnproblemer igennem hele mit liv, men specielt og i ekstrem grad siden jeg fik min datter Lea for snart 1 1/2 år siden. Jeg vil ikke skrive så meget mere om dette lige nu (det går dog fint med at sove i øjeblikket!), men vil i stedet nævne, at jeg har været igennem enormt mange "kure" mod søvnproblemer lige fra søvnråd, og psykologer til mindfulness osv., hvilket har givet mig en ret så stor viden inden for området. Den viden synes jeg, det vil være synd at spilde, så derfor har jeg for lidt tid siden oprettet en Facebook-gruppe for folk med søvnproblemer, hvor det er meningen, at man kan stille spørgsmål og dele ud af sin erfaring, så man forhåbentlig kan hjælpe hinanden igennem dette livkvalitets-berøvende og alvorlige problem, ca. 10% af den danske befolkning lider af!

Her er derfor et link til min gruppe, hvor man kan melde sig til, hvis det har interesse:

https://www.facebook.com/groups/Soevproblemer/

Det er også meningen, at man kan lægge brugbare links og filer m.m. ind under gruppens dokumenter, så vi igennem tiden får oprettet en slags database over, hvad man kan gøre for at sove bedre!



Ingen kommentarer :

Send en kommentar